Fjäril vingad

          

Jag är otroligt svag för Asieninspirerade mönster, i alla utföranden och färger, så när jag hittade dessa krukor på Indiska blev jag väldigt glad! De passar perfekt med det nya skåpet! Nu är bara frågan: Ficus, Hortensia, Blechnum gibbum, Murray painculata, Bougainvillea eller Hibiscus?


     image155


 http://www.odla.nu/
En underbar källa till kunskap och inspiration om alla vackra växter som finns!


Ytterligare ett område där mina kära sten/glaskulor kommer väl till pass tillsammans med lite häftmassa-

          
Bilder: Privata

Genom att fästa kulor under krukan slipper man alla ev fuktskador! Visst finns det små gummiskydd- men de fungerar mer i syfte att inte göra repor... Kulorna ökar ventilation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0