När jag blir stor...

         

         

         

         
Bilder: Privata

Vill jag jobba i växthus, dessa underbara byggnader... När jag gifter mig vill jag ha mottagningen i ett växthus! De är så vackra med sina stora glas, flagnande färg, krukor och dofter... Det finns få platser som ger mig sådan ro som ett växthus, all skir grönska, skott med sådan kraft och livslust att de bara skjuter iväg! Här samlas glada entusiaster, nervösa noviser och alla andra som förstått hur magiskt det är med växter! Låt dig förföras- åk till ett växthus nära dig! (Fast helst en gammal handelsträdgård med gamla växthus, de är så mycket mer romantiska) Även om man inte har en trädgård kan man köpa några frön och ha i köksfönstret! Sen får man ju alltid lov att drömma, och bara njuta av atmosfären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0