Naturligt mode

Några av våren populäraste färger; GRÖN och GRÅBLÅ finns i massor i naturen!
Det är inte svårta att förstå varför de blivit två av vårens mest omtyckta färger!

image148

Skir grön i kontrast mot brunt- (inte så vårig färg, men en klar favorit)
Fast denna bild tog jag mest med tanke på de hjärtformade bladen, så det är mer form än färg...

image149

Denna färg kommer jättestarkt i vår, gråblåt. I mitt tycke lite hårt och kallt, men i kombiantion med lite varmare nyanser kan det bli riktigt fint. Jag tror detta är en lav, spännande form på de små svampliknande spjuten! I naturen är de väldigt små, på sin höjd två centimeter!

image150

Grönt är skönt! Men denna bilden tog jag i studiesyfte- blommar mossa? Nog ser det väl ut som blommor?! Mossa är spännande, den är som små träd när man studerar den nära, vääääldigt nära...Ut och kryp i en skog i helgen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vackra bilder!

2008-02-22 @ 22:01:11
URL: http://linnnissi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0