Påta lite - 3, lite större liv!

   image336

I brist på "land" och plats över huvudtaget så gjorde jag som en viss, ganska känd kock, Jamie gjorde på tv- satte potatisen direkt i jordpåsen! Jag minns hur jag uppgivet tittade på mina potatisar på fösterbrädan och trodde det aldrig skulle komma något ur de stackars knölarna... Nu står de där, så gröna och fina, växer så det knakar gör de med!

   image337

Inte fullt lika starka är mina luktärter som fått klara sig för mycket på egen hand, jag borde varit där och stöttat... Mest troligt är att jag var lite för ivrig när jag sådde dem så tidigt! Men nu står de i allafall ute, i skydd för de starkaste solstålarna! Den som lever får se vad det blir av dessa små liv! (Som väl inte är sååå små längre!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0