Glad som en lax

   

Glad i lax, görgött mä lax!!! Idag svängde jag till det till middag.

Ojämna bitar lax är hur bra som helst att bara slänga i en form med
pepparmix, lime & lite örtsalt - täck med folie och kör i 200° i ca 20 min.

Serverades här med råris blandat med strimlad färsk spenat & tärnat äpple. 

Toppa med en fetaoströra av simplaste slag;
feta, riven gurka & creme fraich!

Som sagt görgött! Till efterrätt lite fruktsallad! Mmmmmm!!! (Snart dags för min arraksboll & kaffe!)

    

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag älskar fetaostsås... har dock inte testat att ha i gurka när jag äter det till fisk, utan då blir det ofta lite pressad citron tillsammans med fetan och creme freichen Hela måltiden kändes väldigt läcker! Lät som du kryddade gott!



Vad sägs föresten om att ses på onsdag? Jag är ledig från skolan då.

Kram kram

2009-04-06 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0