Morsdag's comin' up - Ge med hjärtat

Kan som mamma själv inte tänka mig en bättre present än ett bidrag till Barncancerfonden...Det var inte så länge sedan jag skrev om HOPEsmycket, jag vet, MEN det tar 2-3 veckor innan man får det när man beställer så då måste man vara ute i god tid!



Värsta bästa morsdagpresenten!



Gillar man inte halsbandet kan man köpa något HELT annat & lägga det i snygga presentförpackningar! För att läsa mer om produkterna klicka bara på bilderna!

♥Nu har även underbara [En bulle ur ugnen] lagt upp ett inlägg♥
Mrs. s Pearl Hem & Lycka Hemmabloggaren är bara några av de som skrivit om Barncancerfonden♥
HÄNG PÅ du med!

Med en gåva stödjer du verksamheten

Du är välkommen att ringa in din gåva på telefon 020-902090 eller
sms:a ordet FORSKA till 72900 så skänker du 50 kronor.
Barncancerfonden



Första & andra inlägg i ämnet :)

Kommentarer
Postat av: Pearl

Jag är med :)

2009-04-22 @ 18:00:27
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Underbart att så många hänger på :D

2009-04-22 @ 19:45:19
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0