Yiiihaaa fika på balkongen!

   

Var det tänkt, men min hosta (hatar är ett starkt ord men jo, jag hatar den) fick snusförnuftiga mig att sitta inne, fast med öppen balkongdörr! SEN när jag hade fikat klart gick jag ut, utan skor och jacka BRIGHT...

Ingen kan anklaga mig för att vara konsekvent inte...

Måste rekommendera Willys egna muffins! (Säkert proppade med e och sånt som jag är väldigt anti, men ibland så orkar jag inte vara så himla duktig!!!) (För det förstår man inte när man ser alla mina inlägg om kakor & godis?... Hmm) :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu vet jag inte hur det är med muffins, eller i vilken prisklass Willys muffins ligger i, men tydligen ska lågpriskedjornas shampoon och balsam vara superbra och billiga(!) just därför att de inte innehåller en massa knasiga extraämnen. Har jag hört iaf. Men nu vet jag inte om det stämmer. Sen kan man ju alltid hoppas att samma sak gäller för godsakerna också! :D :D

2009-04-21 @ 00:49:15
URL: http://hauntedbybirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0