Höst



Visst är det ok med höst dagar som denna, men liiiite tidigt är det.
Den där globala uppvärmningen har sannerligen inga positiva effekter.
Inte blir sommaren varmare eller längre inte, nej, vi får en evighetshöst som
varar från augusti till april typ. Alla äckliga insekter överlever den milda, fjantiga
och mesiga vintern. Hade vi inte kunnat få mer SOMMAR? :(

Oj, nu drog jag visst ner min glada stämning här!
Får ta och kika på inläggen här under :D Samt titta på bilden!
Underbar promenad hade vi till affären där jag fyndade sen fikade vi med
grannen och hennes lilla snutta som börjar dagis imorgon! Promenaden
hem var lika fin den och hon somnade fort så jag fick fota och leka i PS.
En riktig toppendag! Tack ♥ (Förlåt gnället om evighetshöst...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0