Dagens pyssel...





Lite mjuka äpplen till fåglarna, ska köpa talgbollar imorgon! Sen har
jag äntligen lyckats få ner julpyntslådan från vinden... Fast det känns
egentligen inte alls sent att pynt utan precis lagom! Dörrkransen blev
i sötaste laget ;p Polkagriskäppar i massor! Gjorde en sprial med
käppar som hänger ner med, för alla barn/ungdomar/vuxna som
kommer och knackar på! GOD JUL!

(Haha, det är verkligen inte som förr... Det som vanligtvis tagit mig
två timmar tar idag två dagar :) Ärtan ska vara med ÖVERALLT & hon
har sånt temprament redan vår lilla skatt, kan knappt låta bli att skratta
när hon lägger sig ner på mage och skriker i protester så fort hon inte
får som hon vill. Hon är bara föööör söt♥ Men, jag förstår att vi nog får
sätta lite hårt emot här... Det är en rackare till å vara envis, hon har ju
oss att brås på! Ska man kunna göra revolt mot två päron som oss
krävs mycket skinn på näsan :) Vi ÄLSKAR dig vårt lilla busfrö!!!)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Och nästa jul är jag där... men eftersom jag är tre hekto långsammare än dig så blir tidsperspektivet ytterligare lite annat för mig. Julsakerna lär med andra ord inte bli så många. :/



Kram kram

2009-12-18 @ 00:01:51
URL: http://caerulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0