Stockholm -14 grader!



Vilken underbar syn, frostiga träd i vinterskrud...
Jag älskar snö! Blir som ett litet barn och vill bara ut! Nu är det lite
för kallt för Ärtan, men nästa år! Då ska vi åka pulka så snön yr! :)

Två dagar kvar till doppareda'n och allt är "härligt" stökigt, rörigt &
jag förstår inte HUR det kommer sig att Ärtan har så SJUKT mycket
leksaker!!! (Jag är ironisk...) Vilken tur att vi firar jul på annat håll!
Vi (öh, vilka VI???) slipper städa så där i panik & sticker iväg på
lite "innan-jul-stress-fritt-umgänge" hos Angie i Aspis!


Kommentarer
Postat av: Karins fotoblogg

Jag kan inte annat än att hålla med dig, det är underbart med frost, snö och pulkaåkning och allt mer man kan tänka sig! Hoppas, hoppas verkligen att det här kan få ligga ett tag. Så att vi får känna på lite riktig vinter :) Skotern är mammas gubbes, han bor ute på landet men har en stuga norröver där den är tänkt till.

Ishotellet.... sweet! Jag såg ett program på Bolibompa här om dagen som var där ifrån. Jäklar vad läckert det är! Och där har du varit :) Du tog väl kort?!



Ha en skön jul nu!

Kram

2009-12-22 @ 20:45:14
URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Jess

Så fina bilder! Gillar dina lyktor!

2009-12-23 @ 18:57:04
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0