Dagen i smått



Jag har tagit mina favoritrecept och laminerat :)
Nu sitter de på kylen, för de är inte bara goda - de är vackra också!
På städskåpet sitter laminerade foton på våra underbara barn!
Någon gång, när vi hittat Hem, ska de ramas in och sättas upp
"på riktigt".

Idag blev det Chokladkakor igen. Min karl har berättat att han drömt
om dem (!!!) & imorgon får vi besök av kompis Emma så då passade jag
på att baka dem, hoppas hon gillar dem lika mycket :D

Sen var det meckardags, Tarzan hade fått punka och låg på soffan och sura.
Pappa skulle ju fixa innan han åkte,men så blev det inte... Så jag tog tag i det!
Lätt som en plätt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer garanterat gilla dem :)

Allt du gör är smaskens och detta är dessutom choklad ;)

Ses imorgon!

Kramar

2009-07-20 @ 21:47:57
Postat av: hemmabloggaren

En riktig kvinna reder sig själv vettu´!



Hoppas ni njuuuuter av sommaren trots halvstorm.



Älskar dina långa kommentarer hos mig, tyvärr är jag inte riktigt lika bra på att få till de´ så där fyndigt. Kram.

2009-07-21 @ 20:10:33
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0