Söta & salta drömmar


Jag är en riktig sucker för (nästan) allt med marint tema, så när jag hittade
dessa örngott på ICA maxi för 12.50:-/st kände jag mig väldigt nöjd.

Fyren inhandlades för två år sedan på Gekås (jo, ibland har de riktigt schyssta
saker!!!). I fyren har jag pressat in en ljusslinga, den fungerade toppen som
nattlampa under de första trevande månaderna med en liten baby :)

Annars finns det mycket kvar att önska i sovrummet, men eftersom vi inte
räknar med att bli så långlivade på denna adress så känns det som det
får vara... Tills vi hittat Hem.

Kommentarer
Postat av: Jess

Så fint det är!

2009-07-31 @ 18:26:22
URL: http://maisongrey.blogspot.comm
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Finfint! :)



12.50:-? Det är ju nästan gratis. Vilket kap!!! Du ska känna dig helnöjd!



Jag orkar massor med hjälp av choklad och litervis med kaffe. Näeda, skämt å sido. Vi delar upp arbetet väldigt bra. Ena dagen tar jag Charlie och Peter tapetserar och andra dan tar Peter Charlie och jag målar, exempelvis. Peter har varit/är ledig (han är lärare) 10 veckor i sommar så vi har/haft tid på oss. Kramelikram

2009-07-31 @ 21:56:50
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0