Tipp topp

 
Tipp topp tipp topp tipp tippelitopp vilken härlig toppendag!

Vi tog vår paj & for till Yderby 8 och hälsade på Angie och kikade på alla
nya kläder hon fått in! Jag hade gärna köpt dendär supersnygga klänningen
i Paisleyinspirerat tryck (den cerisa) och en jeanskjol från rean och ett sånt där
läckert somrigt turkost linne som A har på sig (översta bilden) ,
ja jeansen var snygga de med. Å dendär blusen...

Jag har dock lovat att inte handla för vi ska ju ivääääg!

Nu finns mina ord i tryck, hihi, i senaste numret av Topphälsa :D Tack Topphälsa
för alla underbara Apolivaprodukter! De används flitigt kan jag lova!

Tipp topp tipp topp tipp tippelitopp vilken härlig toppendag! Nynnar på denna
postivia lilla trudelutt som fastnat efter alltför många "Musses klubbhus" -avsnitt
på Disney channel... Nu ska vi grilla!

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Va underbart fint skrivet!



Nu har min semester börjat - äntligen!!! Nu väntar vi bara på att sommaren ska komma tillbaka så vi kan gå ner och kvällsbada igen. Kram kram.

2009-07-10 @ 21:48:45
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Angelina

Tack för idag jag va mätt hela kvällen och lyclig!!!

Shoppa så det ryker i Ullared....ja jäklar va avundsjuk jag är....men men men min tur kommer kanske

kram A

2009-07-10 @ 22:19:15
URL: http://lyckostenen.blogg.se/
Postat av: Jess

Nej, tyvärr eller vad bra jag är inte gravid. Tyckte bara nyheten var rolig! ;)

Vad kul att du fick massa Apolivaprodukter, alltid kul när ens ord uppskattas! Du har helt rätt, det är själva måendet som är det viktiga! Kram Jess

2009-07-11 @ 10:32:35
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0