Underbart besök


Idag hade vi besök av långväga gäster som vi inte sett på nästan ETT år!!!
Lilla liten har blivit Lilla Stor och en så näpen liten dam♥ Hon hjälpte mig
knuffa vagnen, skuttade runt i vattenpölar, undersökte blad, sjöng, dansade,
hamrade, klappade Snäckan och lekte så fint med henne så vi mammor fick
babbla i 180 :) Det hinner hända massor på ett år (en hel baby!)...

Nu får det faktiskt inte ta så lång tid till nästa gång!!!
Det var jättemysigt och tiden gick alldeles för fort!

Kommentarer
Postat av: Jess

Mysigt att träffas igen efter ett helt år!



Du behöver inte alls ha små nätta fötter, det har inte jag!!! =)

2009-07-28 @ 22:26:43
URL: http://maisongrey.blogspot.comm
Postat av: Anonym

Hej! Snubblade in på din blogg när jag sökte på teddy & co och kanin. Såg att din lilla darling har samma mjukis-kanin som vår har! (mars-inlägg iofs tror jag) Och med samma problem, skulle också vilja ha en till. Undrar hur det gick för dig, fick ni tag på en till? Skulle vilja veta hur och vart i så fall... Tack tack!

2009-07-29 @ 10:47:53
Postat av: Sienneis

Hej Kaninsökaren!

Min sambo sprang runt på alla Åhléns i Sthlm, kanin står icke att finna någonstans. Jag köpte en hund av samma märke som hon gillade också. Annars är det mest en rosa/prickig filt som gäller numera.



Men ingen kanin! Tyvärr!

Hoppas ni har bättre tur :)

2009-07-29 @ 11:39:31
Postat av: hemmabloggaren

Fööörlååt, ska aldrig genera dig igen (hoppas jag).



Kram kram

2009-07-29 @ 22:16:07
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Kaninsökaren

Tack så mycket för svaret! Ok, det verkar inte så lätt att hitta nån kanin. Men bra idé kanske att köpa en liknade i alla fall. =)

2009-07-29 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0