I en annan del av Sthlm


Det händer inte mycket här nu, jag är så upptagen med att njuta av sommaren!
Igår var inget undantag! Jag var ute SJÄLV för första gången sedan
lilla snäckan kom :) Det var väldigt trevligt & det gick otroligt bra tycker jag :)
Förvisso började jag skruva på mig & känna mig lite orolig redan efter en
timme (och skicka sms hem, hihi). Tre timmar hann jag sitta ute på en
somrig terrass i sällskap av fyra härliga tjejer. Vi såg dessutom ¼ av ABBA!
:D

R.I.P The King of Pop!

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Ja det där lär man öva på, får fortfarande hemlängtan när jag rymmer hemifrån ibland. Men det är nog bara bra, att längta alltså.



Kram.

2009-06-26 @ 20:59:21
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0