Vet ni vad jag drömde?



Fniss fniss, det var en lite lustig dröm jag hade i natt!
Drömde att Annlouis [En bulle ur ugnen] hade bjudit in massa bloggande mammor med barn hem till sig :)

Så vi var massa mammor som var hemma hos henne, pratade, fikade och gick runt deras hem & trädgård, fniss fniss... Det var JÄTTEfint och STORT och det fanns pool och en sjö precis utanför (sjön var misstänkt lik den mina svärföräldrar bor vid). Sen var det middag och efter den försvann plötsligt alla - då sov de middag :D Som man gjorde på dagis, på madrasser utspridda på golvet (ja, deras matsal var stor som en gympasal)...

HUR underligt kan det bli?!

Jag pratade om bloggande med min käre karl igår, om hur man nästan är som brevvänner, följer andras vardag & liv fastän man egentligen inte känner varandra så är det alltid lika kul när nya inlägg dyker upp eller när någon skrivit en kommentar. Drömmen kom nog pga det. :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Haha det här inlägget har jag missat hos dig innan. Vad kul. :D Har haft samma funderingar som du angående bloggandet. Det är sant det där med att man blir typ som brevänner. Jag tycker det är jättekul. :)



Kram och ha en härlig kväll!

2009-05-10 @ 17:42:01
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0