Hoppsan! :D

Jag har blivit UTMANAD av Jess som har Maison Grey!
Vad  roligt!

10 sanningar om mig

1. Jag är snart 33 år och trivs fortfarande med att bli äldre.

2. Jag är löjligt ärlig. Så där så det blir idiotisk...
    Jag säger till när jag får betala för lite!

3. Jag håller sällan tyst när jag borde.

4. Jag är avundsjuk ofta.
    Ser på livet som ganska svårt just nu &
    känner mig grön av avund när jag läser om andras lycka...

5. Jag är väldigt pryd.
    Charlotte i satc är vulgär i mitt sällskap ;)

6. Jag gillade Paris Hiltons skiva...

7. Jag kan texten till "Holler" m Spice girls.
    Har önskat SpiceGirls på HDK's "coola"  
    avslutningsfest varpå dj'n tyckte JAG var astuff :D

8. Jag är intolerant och otålig när jag är stressad.
    Riktigt elak ibland...

9. Jag är SKITBRA på att fickparkera!
    Vilket jag är väldigt glad för då det aldrig finns
    plats när vi kommer hem...

10. Jag har sett Nirvana m Kurt Cobain.
     Roskilde 92, utan föräldrars tillåtelse...

Jag vill utmana:
Hemmabloggaren

Lyckostenen

Sara med sin rocktiara

På vår udde

Caerulea

OM de nu kikar in här ♥

Kommentarer
Postat av: Jess

Kul att du antog utmaningen! Roligt att läsa, alltid kul att få veta lite mer om sina bloggvänner!

2009-10-22 @ 21:35:13
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej!



Har sett att du utmanat mig och jag ska fundera på svar och återkommer när det är gjort. Idag vill min kropp bara sova, så jag lovar inte att jag antar utmaningen just nu.



Kramar

2009-10-23 @ 12:25:57
URL: http://caerulea.blogg.se/
Postat av: Emma

de var många trevliga sanningar de :)

Länge sen vi sågs nu :)

får se till att ses snart:)



Kram

2009-10-26 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0