Jag vill också...



Åsa, som driver bloggen Badanka är en av de som jag
besöker med hatkärlek... Jag älskar att läsa och titta på
alla vackra texter & illustrationer hon gör men jag hatar
känslan av avund... Avund och sorg. Är det fult att vara
avundsjuk när man faktiskt ändå glädjs åt att det FINNS
de som har allt? Jag vet ju att det finns tunga moln i allas
liv!♥

UPPDATERING
Haha, ja som grädde på moset är Åsas hem med i
SvD Magasinet idag, haha... Ja vilket sammanträffande!

Förtydligande
Med "allt" menar jag i detta fall;
Familj, Kärlek och Hälsa det ÄR allt jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag är mest imponerad att folk har tid till sådant, skulle gärna göra det själv men här räcker inte tiden till.

Vill vi verkligen ha allt? Då finns det ju inget kvar att längta efter. Inga drömmar. Men avundsjuk får man lov att vara. Det är jag också ibland. ;)

2009-10-23 @ 17:16:15
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: åsa

:) -fint. Men en sak, jag har inte allt. Jag väljer bort MASSA -men det är ett givet val för att få må bra å slippa stress. ha en underbart härlig vecka.

2009-10-26 @ 09:07:48
URL: http://badankor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0