Bada med Brorsan




Jag är partisk, ja visst, men JÖSSES vad lilltjejen imponerar på mig...
Inte ens tio månader fyllda plaskar hon runt själv i bassängen!
Givetvis med mig i hälarna...Idag "kantrade" hon och gjorde en rullning
i vattnet. Det enda som hände var att hon såg lite förvånad ut,
sen fortsatte hon sprattla vidare.

Hon har att brås på, jag har alltid älskat vatten. Det enda man ser
av mig är lite bubblor :) Men jag har även respekt & lite rädsla för
djupa och okända vatten. Dök illa en gång och fick mig en läxa!



Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var imponerande, A fixar det knappt och han är 2,5 år.

2009-09-28 @ 21:49:33
Postat av: Emma

vad glad hon ser ut där i vattnet =)

2009-09-28 @ 23:01:51
Postat av: Emma

vart är det ni går och simmar någonstans föresten? =)

2009-09-28 @ 23:02:50
Postat av: hemmabloggaren

Tjena tjena, själv är jag en fryslort som tvingar maken att ta de där turerna till badhuset med barnen.



Ha det härligt i solen. Kram.

2009-09-29 @ 13:01:21
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: hemmabloggaren

Det är så mycket som kan dra åt helvete just nu så jag har svårt att välja, men det kommer :)

2009-09-29 @ 13:36:29
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0