Bloggen kan vänta...

 

När jag startade min blogg var jag i ett HELT annat skede i mitt liv.
Det var ett annat liv... Sen kom Hon och vände upp och ned på allt.

Jag lever fortfarande till stor del i min babybubbla som jag gick in i
under graviditeten. INGENTING annat var intressant :) bara BABY BABY!
Än idag är det så. Hon är allt JUST NU. För JUST nu är allt jag har!

Jag vet inte vad som händer imorgon. Självständighet & oberoende
föds ur kärlek, frihet & gemenskap. Jag laddar kärlek, massa av mest!
Friheten kommer, steg för steg utan att jag kommer behöva göra så
mycket kommer hon vilja utforska, undersöka & hennes utflykter
kommer bli längre & lääängre...

Gemenskap har hon redan, en underbar gemenskap av familj,
vänner & vänner vi ännu ej lärt känna!

Snart, alldeles för snart kommer det verkliga livet tillbaka.
Vardagen, jobb, förkylningar, stress & frustration.
Därför laddar jag nu, bygger vår grund.

Även om dagarna rusar förbi har vi fångat ögonblicken.
Att veta det ger mig lycka och styrka...♥

Så, därför kan bloggen vänta!
Många kramar till er ♥

Kommentarer
Postat av: Angelina

Kloka ord du skriver...ligger säkert många timmar i tankar bakom dessa..

MEN låt inte det nya med förskola jobb förkylningar och inte minst frigörelse bli något skrämmande.

Det finns massor med glädje och framtid i det oxå.

Tänk bara när lilla EM kommer springande emot dej snorig trött men lycklig efter en dag med kompisar på förskolan och lägger sina armar runt din hals..

DÅ VET DU ATT DU ÄR BÄST-TRYGGAST-VARMAST!

MASSOR MED KRAMAR FRÅN EN SOM NU HAR STOOORA FIIINA BARN

KRAM A

2009-09-16 @ 09:11:23
URL: http://lyckostenen.blogg.se/
Postat av: Jess

Jodå, det kommer att bli full upp! Ha det bra!

2009-09-16 @ 10:02:43
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0