Men?! Är det inte...


Har inte vi setts förut?

Fast du var lite mindre färgglad?

Jag tyckte väl det?!!! :D

Undra om Tuuli's skapare också hade flanerat på Norrmälarstrand? :D

Det gjorde i allafall vi idag och spatserandet ledde till Muffin bakery...
Här har det skapats muffins lååångt innan cup cake-hypen var påtänkt.
Mitt första år i Sthlm jobbade jag på ett café där vi sålde muffins från
Muffin & CO (som det hette då). Måste vara ett rackarns bra koncept
de hittade för muffinssorterna är desamma som för nio (?!) år sedan :D



Kommentarer
Postat av: Angelina

Jaaaa,,är du redo är du välkommen ,FATTAS BARA ANNAT!

Vore så sjukt roligt vet att det finns underlag

Nu sätter min verksamhet i hjärnan i gång...

Tror jag måste kontakta Ernst.....

VÄLKOMMEN!!!!

2009-09-07 @ 11:36:52
URL: http://lyckostenen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du har verkligen ögat med dig! Och kameran! Du är så skicklig på att finna alla detaljer i en bild. Jag är grymt imponerad, grymt avundsjuk och grymt förkyld. För att nämna något. ;) Vill också kunna ta en massa tjusiga bilder när lillplutt*n kommer. Dags att leta fram kamerorna ur gömmorna och damma av batterierna... Hoppas att ni får en fortsatt fin vecka! Kramar

2009-09-07 @ 22:16:00
URL: http://caerulea.blogg.se/
Postat av: Daniel

ååh bjud på muffins!!

2009-09-08 @ 14:50:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Hej tjejen, var alldeles för länge sedan jag hälsade på hos dig! Stort tack för dina rader, allting gick super och jag går omkring här hemma i den härligaste bubblan som finns!



Håller med dig till fullo gällande ditt inlägg om onödigt dyra kläder - vart går liksom pengarna? Och jag älskar odd molly jag med, men handen på hjärtat, vi snackar inte gucci och finaste sidenet som går att få tag på - utan det är ju ett svenskt, rejält märke med schyssta material men kom igen, två papp för en kofta. I dont think so.



Men hejja deras reor däremot ;)

Kram kram/ Josefin!

2009-09-08 @ 16:36:06
URL: http://hedfallet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0