Vad önskar du dig till jul?



Vi anordnar galor och insamlingar för alla andra i hela världen-
men vad gör vi för de utsatta (barn) som lever i vårt überkonsumtionsland?
DE vars föräldrar dagligen kämpar för att kunna få mat på bordet?

VAD GÖR VI FÖR DEM?!
Men det är inte bekvämt att veta, det är inte något vi VILL se...

Majblomman & Sthlms Stadsmisson hjälper de som inte sitter & väljer
mellan 42 eller 50 tum, de som inte står i valet & kvalet mellan OM eller
Hunky... Av ALLT du spenderar i jul, låt 50:- gå till våra medmänniskor.






Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Precis! Jag skänker lätt 50 spänn och dessutom prenumererar jag på Situation Sthlm, grym tidning som alla borde läsa.



Puss på er!

2010-12-06 @ 13:16:30
Postat av: hemmabloggaren

Ja den där kommentaren var från mig då =)

2010-12-06 @ 13:17:44
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: :)

Ja, det förstod jag nästan ändå:D

Önskar att fler vill, och inte bara vid jul...

Jag har alltid skänkt allt till Myrorna förr, men vi får se hur det blir fortsättningsvis. Känner att jag vill plugga på lite om våra olika organisationer!



KRAM

2010-12-06 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0