Mmmm bullar!



Jippi!!! Vilka bullar :) Mmmmmm nam nam nam!
Ärtan nådde degen och helt plötsligt var det små fingeravtryck lite
här och där. Hon fick smaka lite, några gånger, för husfridens skull.
Semelbullarna?... De blev pyttesmå! Fast, då får man äta dessto fler!!!

Jag hade riven mandelmassa, smör, farinsocker & kardemumma/kanel 
i bullarna och följde bullvridarvideon. Det var jättekul och jag kände
mig grymt proffsig, Ärtan såg beundrande på när jag snurrade.

Jag känner en stor inre tillfredsställelse över att kommit över min
bullskräck. Det var inte så farligt alls!

Kommentarer
Postat av: Karins fotoblogg

Så du sätter på lite kaffe då? Eller thé för all del ;)



Oh, så gott det låter!

2010-01-28 @ 21:04:40
URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Jess

Du de ser riktigt goda ut! :)

Ansiktsuttrycket på Ärtan säger att de var goda! Hon är i bullvärlden!

Ha en bra fredag! :)

2010-01-29 @ 08:27:55
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh vilka vackra bullar! Fikasugen som jag är så rinner snålvattnet i mungipan när jag ser dem ;)



Jaha, så du börjar också jobba på måndag. Jag har rå-ångest för att gå dit, ska jobba heltid hela februari (hur jag nu ska ha tid med det). Sen får vi se...ska nog satsa mer på CdlC som jag ju tycker ärså himla roligt!



Såg kakfatet i Elle - fint. I vår får du hålla ögonen öppna i Sköna Hem - mitt kakfat Ture ska va med :)



Njut nu av dina sista dagar som mammaledig! Jag ska försöka göra det samma även om jag just nu är gruvligt trött på att vara ensam hemma med två febriga, snoriga, vilda döttrar. Min uppfinningsrikedom när det gäller att hitta på kreativa saker som inte är så ansträngande att de utlöser en hostatack börjar ta slut ;)

2010-01-29 @ 09:50:34
URL: http://www.familjeniuttran.blogspot.com
Postat av: Karins fotoblogg

Oh, det låter som en perfekt fredag som ni har haft! Ja, mitt fredagsmys har inte börjat än.... jobbar till 21.



Stora fredagskramen!

2010-01-29 @ 18:43:44
URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0