Looong long time ago...



Det hände en gång för länge länge sedan att jag startade en blogg :)
Nu ser mitt liv helt annorlunda ut, och bloggen får ingen uppmärksamhet
alls! Så kan det gå! 

Någon dag kanske det blir en ny blogg- en riktigt blogg om MITT liv :D
Tills dess go vänner så får ni gärna skriva mig en rad på min mail:
[email protected] så kanske vi finner andra vägar att mötas!
Se det som ett flyttkort ;p

Tack för alla underbara kommentarer, det har varit så kul å lära känna
er så jag hoppas vi hörs! Många kramar!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, så det kan gå!



Det känns som att det bara var någon vecka sen du startade bloggen... men mycket vatten har runnit under broarna sedan dess. Livet, planerna, tiden och prioriteringarna förändras...



Det viktigaste är att man hinner med sig själv och sina nära och kära!!



Det har varit en underbar resa att läsa och följa din fina, kloka blogg. Och jag kommer sakna den om du slutar uppdatera nu. Har sett fram emot alla dina små söta trädgårdstips, framförallt såhär inför sommaren. Vettu, vi har blivit med hus - och en liten trädgård kom liksom på köpet!



Och deet har varit underbart att följa Ärtan och hennes bravader, nu när jag har en egen liten Sessa som själv håller på att upprepa alla utvecklingsfaser och framsteg som din lilla tjej har gjort ett par månader tidigare...



Fantastiskt!



Se till att njuta och ha det riktigt, riktigt gott!



Tyvärr har mina visiter uppe i din stad mest kantats av stress och fullspeckade scheman, men tanken har hela tiden funnits att komma ut till er och presentera den lilla, hon som en gång var "inneboende"...



Massor med kramar från oss till er!

2010-05-09 @ 00:25:56
URL: http://caerulea.blogg.se/
Postat av: Jess

Ha det så bra!! Man ska göra det som känns viktigt och rätt! Kanske vi ses igen! Kram

2010-05-09 @ 07:23:26
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Karinsfotoblogg

Neeeeej! Snyft! Lämnar du oss?!!



Fast jag förstår dig.... jag kan bli lite trött på mig själv som har låtit min blogg blivit en sån stor del av livet. Fast jag intalar mig att den gör så att jag utvecklas som fotograf. Och jag vill ju bli bra, you know!



Kram! Vi ses igen, eller hur!!! Pussa Ärtan!



2010-05-10 @ 09:04:31
URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0