"Repris" en FIN(sk) jul







Bilder från; Iittala

Jag är inte så värst intresserad av kläder, skor, smink, parfym, cremer,
hårgrejer eller piff på det stora hela. Däremot är jag löjligt förtjust
i fancy saker för köket... ORDENTLIGA saker. RIKTIGA saker...
Rostfritt & Gjutjärn tack, inget fjantigt teflontjafs...

Äppelgrönt glas och randiga muggar, ja tack!
Men vad sjutton!!! Jag glömde KIVI, huuuur kunde jag glömma Kivi?!



Jag som tänkt hela hösten att "Kivi, det är ju en stående post på
varenda önskelista. Man kan ALDRIG ha för många Kivi." Så glömde
jag bort den helt nu...


Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Ja tack

Ja tack

Ja tack

Ja tack

Ja tack



Nä tack, har tröttnat på Kivi. Till slut.



Mår ni bra?

2010-11-22 @ 21:45:39
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 01:52:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0