Skryta lite...









Årstiden, vädret & min kamera gör inte min bror & hans frus trädgård rättvis, men ni kan nog
ana vilka fantastiska kreatörer de är! Främst min svägerska, hon är en riktig fena på detta med
trädgård. På 6 år har de förvandlat något som snarast kunde liknas vid en ursäkt till trädgård
till en makalöst vacker, underbar och inspirerande Trädgård...

Synd att jag missade sommaren i detta enastående köksland!

HELA trädgården är fantastisk, där finns fikonträd, päron, citrus, Änglatrumpet, Hortensia, örter,
rosor, örter ja- a l l t !

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Wow! Ser jättehäftigt ut, och då har jag inte ens varit där IRL utan bara sett dina bilder ;)

2011-10-11 @ 16:01:22
URL: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0