Knapriga skapelser

 
 
 
Citronsalt med fänkål, till alla somriga fiskrätter jag planerar... Hade ett gäng ledsna citroner-
gillar INTE att slänga mat så jag funderade en stund på vad jag skulle kunna göra med dem.
Svaret ser ni ovan! Havsflingsalt dränkt i citron med nymortlad fänkål och lite örter...
Det blir fina fisken det!
 
 
Den bubbliga surdegen blev bröd, knapriga, luftbubbelfyllda bröd.
Än har jag inte riktigt hittat rätta knycken på surdegsbrödsbakandet, nu föll andan på för att jag lovat
en vän Levain i utbyte mot massa jättefina koppar! För att kunna leverera lite vassare brö'n har
jag idag satt en vildjäst!
 
 
VILDJÄST på sidan varje brödbakarentusiast kan finna många vackra brön att drömma om.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej kompis
Vill du hjälpa mej med designen av min nya blogg Loppetorvan?
Du vet väll antagligen vad den skall handla om....
Jag e så jä....a dålg på de tekniska men du e ju bra!!
Skickar adress o lösen på sms så kan du väll hjälpa mej när du har tid elr när jag kommer nästa gång.
Kram kram

2013-04-13 @ 23:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0