Greetings from The Westcoast





Min bror & hans fru har verkligen
The Trädgård of Trädgårds, vilket jobb de lagt ned!
På fyra år har de förvandlat en trasig tomt till den mest
underbara trädgård. Här finns fikon, citronträd, aprikoser,
tomater, lavendel, rudbeckia, rosor, daggkåpa, luktärt,
rabarber, syrener och så många växter jag inte kan namnet på!

Vi kom igår em, lagom mosiga efter 9 timmar på väg...
Snäckan å Tarzan sov mestadelen av vägen :)

Idag bär det av till GEKÅS för some heavy shopping!!!
Där är så billigt så man får typ 4 för priset av en :D
HÄR SKA SHOPPAS!!!

Peace out från ett regnigt Varberg!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Åhhhh

Jag vill oxå...

Du måste visa så fort du kan vad du shoppat väntar med datorn på ända tills jag ska sova!!!

Själv har jag kollat terrängen på ett 9000km stort tyglager för lite sömnad på jobbet

kram A

2009-07-13 @ 16:41:35
URL: http://lyckostenen.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh ullared som e så kul :) väntar oxå med spänning på att se vad du köper, ska ju oxå dit om en vecka så man kanske kan få lite tips på inköp =)

Kram

2009-07-13 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0