Jag vet inte jag...

   

Åh jag vet inte... Hon BORDE väl sova i sin säng... Men jag undrar jag. :(

Har någon någonsin ångrat att de haft sina barn bredvid sig i sängen? Känt att "Hmmm, vi borde tvingat henne sova i sin säng"? Det är en sååå kort tid, snart är hon stor!!! Föräldrar som klagar på att de inte fått sova "ifred"? Jag fattar inte. Å andra sidan har hon "bara" sovit i vår säng i tre månader... Men jag förstår inte hur jag ska kunna sova utan hennes små andetag i mitt öra, hennes kladdiga små fingrar som drar i mitt hår, hennes kvitter och gurggel och hennes små fötter på min mage. HUR? Jag KAN inte föreställa mig när hon blir äldre att jag skulle kunna känna att hon sovit för mycket bredvid mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0