Lilla Liten

 
Jag verkar ha fastnat i "bildserie"-träsket :)

Gåstolen var verkligen ett bra köp för oss, tack Farmor!!!
Nu kan smurf leka, smaka, klämma & trycka samtidigt som hon har full koll på oss! Vi diskuterade dethär om att gåstolen skulle vara farlig och hämma utvecklingen?... Är skötbord farliga för att barn trillar ner från dem? Nej, ansvaret ligger faktiskt på föräldrarna. Bor man i hus med trappa får man väl för tusan sätta upp grind?! Att barnen inte ska sitta timme in och timme ut i stolen är väl ganska självklart det med. Jag blir faktiskt lite trött på tidningarna ibland!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag håller helt och hållet med dig, ibland undrar man om inte medierna kör nån slags skrämseltaktik ibland, allt för att skrämma upp föräldrar. Ingenting är ju riktigt bra tydligen.



Likaså blivande mammor och vår livsstil, jag fick till och med en tillsägelse av en främmande människa för att äta (pastöriserad) fetaost. Men herregud.

2009-05-14 @ 11:35:15
URL: http://hedfallet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0