Lunchdaternas lunchdate



Det finns ingenting som gör en liten mamma så lycklig som ett barn som äter :)
Lite tavlor börjar komma upp. Listan på saker jag vill göra är lång...

Byta dörrar...
Planter bärbuskar, pioner, kryddor, sallad, potatis och en liten blomsterrabatt...
Ny tv vore fint, träpanel att sätta på väggen med ett hyllsystem och infälld belysning
(en superbra idé jag nästan måste rita så ni förstår!).
Fixa klädkammaren, byta persienner, fixa lampor & matta...
Nya köksmöbler, ny säng (eftersom min säng var 180 och inte 160 som jag mindes) & gardiner...
Nya växter till våra fönster, nya lampskärmar till mina jyskfyndslampor & nya trådbackar
till Ärtans garderob...

Men, först tvätta vita klädseln till soffan & sy nya kuddfodral o sätta upp resten av tavlorna!
Å komma ikapp med bloggen, gå utbildning på jobbet & wooooohhhsch vilken tur att dygnet
fick fler timmar, host host ;)

Kommentarer
Postat av: Karinsfotoblogg

hej hopp vilken härlig vardagsbild! Söta ärtan :)

Jag ser att du ligger i när det gäller fixaplanerna, duktiga du!



Jo, jag hittade sånadäringa gratisdigitalscrapbookgrejjer och så knåpade jag ihop headern... :D



Kraaaaaaaam!

2011-05-17 @ 13:14:36
URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0