Resa med baby


Gräset är grönare i Härnösand! Baby med dryga 300 mil i bil avklarade!

Hur gjorde vi?
1. T I D
2. Ännu mer tid
3. Leksaker som låter; speldosor till kexet, MP3 till stekar´n (vår tarzan 11 år)
4. Saker att äta & dricka samt saker att torka upp desamma med.
    Vällingpulver i påse, termos med varmt vatten & flaska med kallt.
    Skötväskan laddad med kläder, kex, banan, mat, handduk & blöjor så klart...
    Skötbordsunderlägg, bensinstationernas skötbord lämnar mycket att önska.
5. Många pauser med div gymnastikövningar :)

Skämt å sido så måste jag säga att det är helt otroligt vad vår snäcka är tålmodig
med oss. Allt vi hittar på att utmana henne med tar hon med sådan ro att jag
har svårt att tro att hon verkligen är vårt barn. Vare sig jag eller hennes far kan
ens stava till tålamod :)

Det har varit en dröm att ha med henne i bilen. Inget gnäll knappt (förutom lite
trött-gnäll & lite hungrig-gnäll) och ingen gråt. Hon har suttit och tittat ut, lekt lite,
sovit och ätit. Brorsan satt och busade med henne♥ och sjöng "klappa händerna",
vilket hon nu lärt sig :) Vi tog det väldigt lugnt, körde på när hon sov och pausade
ofta så hon fick sträcka på sig och få ny blöja. Den som tyckte det var värst var jag,
men föräldrar får faktiskt vara oroliga och överbeskyddande, det ingår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0