Salta bad



Bada bada bada! Vi besökte Björkäng & Träslövsläge! Jag tyckte bäst om
sistnämnda - där fanns inga bromsar (heter det så? De där vidriga krypen
som flyger och bits!). Vi såg en jättemanet och hittade en babyflundra.

Lillsnäckan plaskade i sitt nyinköpta uv-kit & solhatt samt solkräm 30spf,
för säkerhetes skull dessutom under ett paraply :D
Släng dig i väggen hudcancer!

Där låg vi i det sjuuuuuukt lååååååååååååååååååååååånggrunda vattnet &
blickade ut mot horisonten... Livet kan inte bli mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Välkommen hem!!!

Hoppas att ni haft det skönt tillsammans.

Nu vet jag exakt hur min blogg vill se ut ...så nu kommer jag.

Åker till Dalarna på söndag och kommer hem på tisdag men vad sägs om nästa måndag???

Skicka ett mess om du kan

Kram A



2009-07-17 @ 23:50:14
URL: http://lyckostenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0