Sömntutan

       

       

Jag tyckte det såg lite varmt (?) ut med filten i ansiktet så jag drog upp den lite, nästa gång jag tittar så är den tillbaka... Jag blir lite smått nervös när hon sover så, är fortfarande rädd för psd (plötslig spädbarnsdöd)...

Men å andra sidan, HON vill ha det så, det enda jag kan göra är att kolla till och se till att det inte blir för varmt. Jag har läst på och jag klär henne lätt (även om hon ser väldigt intrasslad ut här...), hon sover inte på mage och hon har napp!


"Napp

I de flesta länder där det har studerats har man funnit att napp har en skyddande effekt. Det anses bero antingen på att nappen stimulerar känselnerver i munnen, vilket fungerar som en väckningsmekanism, eller på att barnets sugande och sväljande håller svalget rent från slem."

Dessutom var balkongdörren på glänt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0