Quattro da casa mia









Idag har vi fortsatt kureringen här hemma, dagen började 5:13 med att Ärtan deklarerade att
hon ville ha pasta, morot & köttbullar... Vad gjorde jag? Fixade mat så klart...

Tack och lov somnade vi om kl 7 och sov till 10:32. Skönt.

Resten av dagen har vi sett på Nicke Nyfiken, ätit lite pytipanna & pannkakor men sen fick
vi nog av tristessen och for ner på byn å köpte oss en tårta! Jag ska minsann införa, eller återuppta
Fredagstårtan! Min mammas mormor köpte alltid tårta på fredagar, KLOK kvinna ♥

Trevlig helg alla, nu ska jag landa i soffan med mitt godis & se på något annat än tecknat!
Kärlek och frid vare med er :)

(Ja, det ligger knäckebröd under bordet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0