Badrum & Hall











Jag är ganska övertygad om att dessto mer möjlighet man har till att
förvara- dessto mer saker kommer man att förvara. Förvara är väl
bra, i vissa avséenden- men oftast genererar det ångest...

För, handen på hjärtat, hur mycket saker, kläder och junk sparar vi
inte- bara "ut i fall att" det kanske kommer till nytta någon dag?

Hur ofta kommer det till nytta i våra gömmor? Aldrig... Därför är jag
för mindre förvaring! Det leder förhoppningsvis till att man tänker ett
extra varv och kanske satsar mer på kvalitét än kvantitet? Så gör en
rensning och skänk sakerna du "kanske" kommer använda till de som
verkligen har nytta av det; Stadsmissionen, Myrorna eller någon annan
ideell förening!

Jag har satsat på förvaring på ytor som bara samlar damm jag!
Vilket även tvingar mig att torka av dem ganska ofta-praktiskt.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0