Om jag får bestämma





så skulle det kanske se ut såhär?
Lugnt och fridfullt med potential till förändring med enkla medel.
Byt ut båten mot växter, tavlor, vackra glasvaser i olika färger, korgar eller vad som-
ni förstår vad jag menar...

Jag gillar speglar med träramar, det blir mjukare så.
Väldigt snyggt blir det också om man har flera olika modeller & storlekar.
Ge mig ditt badrum och jag ska förvandla det :)

(Nu när jag sitter här och tittar på bilderna ser jag att det hade varit mycket smartare att sätta
toalettpappershållaren på skåpets kortsida så klart!!!)

Kommentarer
Postat av: Ritva Sandelin

Sååå snyggt! Kommer jag någonsin att renovera mitt badrum så vet jag vem som får rita det nya!

2012-03-19 @ 08:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0