På tur i Aspudden - Yderby 8

image269

image270

image271

Idag öppnade Yderby 8! En perfekt dag för en liten shoppingtur till mysiga Aspudden och hämta idéer och inspiration för vårstök i hemmet! Med mig hem följde en gredelin ursöt keramikkanna och en ljusrosa vacker skål samt två burkar honung!

image272

Denna gång fick det bli viol och blåbär, nästa gång tror jag det blir hjortron! Mycket fint och underbara saker för hemmet men även ursnygga klänningar, smycken och sjalar... Perfekt affär för presentinköp - till en vän eller dig.
www.yderby8.se

image273

image278

image274

image277

image276

Efter shoppandet kan man unna sig en riktigt god Latte på Mikes coffee...
Yderby 8 & Mikes ligger ca 2 min från hållplats Aspudden, röd linje - väl värt ett besök!

image279

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, så fina bilder! Jag vill också åka dit! Måste plocka fram cykeln i veckan! :D

2008-04-06 @ 12:49:23
Postat av: Anonym

Vilka underbara kuddar och lakan, en säng som man inte vill gå upp ur. Bara ligga kvar och drömma.

2008-04-08 @ 15:04:34
URL: http://www.sienneis.blogg.se
Postat av: nadia

Vad fina saker! Känns som att det är en butik för mig,får kanske ta mig en titt efter jobbet i morgon.
Ha en bra kväll!/nadia

2008-04-08 @ 22:00:18
URL: http://sicklabeach.blogg.se
Postat av: sienneis

Detta är definitivt en butik värd minst ett besök! Mysigt och fint i massor!
Honungen var jättegod mmmmm!

2008-04-10 @ 23:14:49
Postat av: Caroline

Hej!
Jag besökte Yderby8 för någon vecka sedan och köpte en burk med Hjortron-honung - Helt underbart god! Den kan jag verkligen rekommendera! Så fort jag får tid över ska jag ta mig förbi butiken igen, jag håller tummarna för att de andra spännande smakerna också finns kvar, är väldigt nyfiken på att testa dem med!
Kram kram

2008-05-08 @ 12:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0