Paj & min bulle


Vad göra med alla äpplen?! Paj! Här är ett recept på smulpajsdeg från systrarna - gott!

125 g smör
1 dl socker
1 dl mjöl
2 dl havregryn
1 dl pekannötter
1 tsk kanel

Många nötter är goda i; hasselnötter, valnötter, mandlar eller pekan - ta det du känner för!


Måste bara ha med en bild på bullen, köttbullen, skutt, fisen VÅRT lilla mirakel- vi längtar efter dig! Gjorde ett litet fynd och köpte tröjan för 49:50;- på Lindex, som tyvärr slutar m mammakläder (vilket gynnat mig som fyndat med stort F...)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, nu måste jag tassa förbi lite här, har för mig att det var ett tag sedan jag var här inne senast. Vilket fynd tröjan var! Och jättesnygg! Och vacker mage! Idel ovationer... nu är det inte långt kvar tills ni får träffa ert lilla pyre, jättespännande!

Ta hand om dig och er och ha en riktigt fin helg nu!

Kramelikram

2008-10-31 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0