Sol och vår

  

Ja, nu behöver man inte leta vårtecken längre, den är HÄR! Med buller och bång kom den, man blir lika överraskad varje år, eller ja, JAG blir det! Igår städade jag balkongen medan smurf sov frukost. KANSKE kan vi grilla idag?! Jippi yeah! De som ännu ej prövat rökspån och indirekt grillning har mycket att se fram emot!


Bild från Weber

Jag fick en liten utbildning i grillning av Weber, massa bra tips och trix! Det mesta står med på deras site! Finns film också ;) Klicka på grillen så kommer du till varje grillares paradis!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh! Vi är ju ena riktiga "grillers" här så jag klickar mig vidare. Stor kram och ha en supermysig valborg!

2009-04-30 @ 15:34:45
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0