Mummy blues :)

   
Skatten, snäckan, smurfan, bärfisen, nakenfisen, lillfisen, köttbullen, lusse-
bullen, hjärtat, lilla liten, våfflan, märta maräng, marängswissen, semlan,
ålen, mörten, pussgurkan, gosan, gullefjun, grynet, sockersmulan, älskling,
älskade du ja lilla DU

Vi planerar dop och jag känner mig mer blödig än någonsin, vilken låt jag än
lyssnar på så börjar jag tjuta!!! Sjunga är då rakt inte ens att tänka på inser jag.
Jag hade gärna velat sjunga på min dotters dop, men rösten skulle inte bära en
ton... Hur gör de, alla artister? Som här, här & här? (Kända pappor sjunger om sina barn).

Det är helt otroligt... Den här lilla varelsen har verkligen gjort mig skörare
än tunnaste tunt, samtidigt gjort mig starkare än starkast, tåligare och tuffare.

Jag kan inte för en sekund tänka mig hur det vore att vara utan dig...
Samtidigt vet jag att jag måste fortsätta vara en komplett människa i mig själv.
Ingen orkar med en morsa som klamrar fast med näbbar och klor!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan,

Va kul å planera dop =)

Hoppas allt är bra med er!

kramar Emma

2009-08-10 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0