Idag Zetas








En trött liten tjej♥

Vilken härlig dag vi hade med vår vän Anne på Zetas! Mycket vackert fanns det!
För å inte tala om allt gott vi spisade på caféet!!! Liten satt och tjoade & tjöt
för full hals och skrattade och dansade, sen kände hon på vaniljvisp :/ &
kladdade ner hela mig :D

Förr brukade servetthögen alltid ligga orörd och sticka i mina miljövänsögon...
Nu tycks man aldrig ta riktigt tillräckligt många...

En kärleksört och en såndär klöver (andra bilden på andra raden) samt
en ännu större längtan efter en trädgård fick följa med hem...

Tack för idag♥

Kommentarer
Postat av: Angelina

nä nu blir jag avis jag vill oxå hänga me på zetas och FIKA!!!!

men jag fick jobba istället på mitt fina roliga jobb....kanske kommer ni snart och hälsar på mej det vore så kul..Du,Snäckan/lillfisen och Anne

Kramar Angelina

2009-08-21 @ 23:28:58
URL: http://lyckostenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0