Klänning fixad :D


Dopklänningen är beställd!
Enkel och fin i bomull. Kanske byter jag band,
sätter på någon liten dekoration men jag
tycker den är alldeles fin som den är!

Beställde den från Annas Babyshop dit
jag ringde först och fick jättebra hjälp med
att mäta av en trevlig tjej :)

Hoppas hoppas den kommer passa!

090902 UPPDATERING
Idag kom klänningen och den är JÄTTEFIN!!!
Stor också så hon kommer lätt passa i den!
Jag är verkligen helnöjd för den känns & ser
riktigt bra ut, inge smeck här inte!
REKOMMENDERAS VARMT!!!

Kommentarer
Postat av: Jess

Vilken underbart fin dopklänning!!! Vad skulle du ha för band i stället? Oavsett så är den jättefin!

sv: Jag hittade inte servetterna fast att jag röjde lite. Annars är det ju typiskt som i ditt fall att de ligger längst fram... Får väl köpa nya. Ha en trevlig helg!

2009-08-29 @ 06:55:06
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0