Morsan då!!!



-Nu får du väl ändå gerej morsan! Alltså INGEN annan håller på å fotar
 precis heeeeela tiden. Jag har snart  glömt hur du ser ut där bakom!!!

                        

Mammarazzi må så vara, men jag har hellre för många
bilder än ångrar mig när dessa underbara månader passerat.
När snäckan är en trotsig, arg och sur tjej som vägrar ta på
sig stövlar, den dagen jag behöver skratta- DÅ ska jag sitta
här med min vapendragare Lap top och le, skratta & gråta en skvätt.

(Nu tror/HOPPAS jag förvisso i mitt enfald att hennes osannolikt underbara
humör kommer hålla i sig ett bra tag till & att jag kan vänta till tidiga
tonåren med att ta till dessa gobitar...)

Kommentarer
Postat av: Jess

Härlig bild!

Vilka fynd du gjorde! Snygga kjolar till ett superbra pris!

2009-08-27 @ 21:45:27
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Jess

sv: Vad fint att det fungerar i er familj! Jag tror också att det är olika för varje individ, absolut! Man ska hitta rätt väg för alla de inblandade. Varken Malin Wollin eller jag menar att man ska slänga ut någon eller att man inte kan bo i hop med någon ny. Vår tanke, i alla fall min är att man inte ska påtvinga barnen sin nya kärlek (jag har varit med om det också på min pappas sida) så i min situation var det inte bra. Men det är jag och mina känslor. Jag har själv ett bonusbarn idag. Han är vuxen och jag hoppas att han har haft en bra uppväxt med oss. Vi har gjort så gott vi kunnat. Men, det har givetvis inte alltid varit lätt. Det viktiga är ju att man i familjen bryr sig om varandra! Ha det bra!

2009-08-27 @ 22:25:38
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Linda - ehtela.com

haha, rolig bild :) och jag tror du gör helt rätt som fotar!

2009-08-28 @ 16:08:07
URL: http://www.ehtela.com
Postat av: Anne

Lilla stumperumpan vilken going.Det går inte att få för många bilder av en sån liten prinsessa.

2009-08-28 @ 16:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0