De VeteKatten om nått slår Vetekatten!


Underbara dekorationer för bröllopstårtan!
Det finns ett bageri man bara inte får missa i Stockholm och det är
Vetekatten! Namnet i sig är helt underbart bara det :)



Idag tog mormor oss dit för mysig fika.
På väggen fanns en berättelse om en tjuv som stal alla kakor!!!
I Konstapel Katt Kräver Kakor får man följa jakten på de försvunna gosakerna.
Teckningarna är verkligen fina!

Jag & mamma hade fullt upp med att roa lillsemlan så några foton på
allt gott vi fika blev det inte! Jag tycker det är bland det bästa som finns;
att fika!!! Kaffe Latte, giffel med ost & skinka å något gott på det och jag är
lycklig och glad! Mmmmm de hade urgoda bullar med fyllning av vanilj &
smör med pärlsocker på som  var så mmmmmmmm att jag hade kunnat
äta en hel plåt :D

Trevlig helg!
Imorron blir det kräftskiva!!! :D

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Vetekatten var himla länge sedan, kanske dags snart igen...



Hoppas ni har det bra där hemma, det skulle bli sol till kvällen :)

2009-09-01 @ 10:40:26
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0