Syskonen



Inspirerad av Korvasson & Molly satte jag ihop ett litet kollage på
smurf & tarzan när de spelar Fifa huschnihuu fotbollspel (ett JÄTTEhäftigt
spel med Glenn Hysen som kommentator och pausmusik å grejer! Låter
precis som en riktig match, grymt lattjo!). Bäddsoffan funkar väldigt bra som
synes för hela familjen... När smurfan inte spelar suger hon på brollans
fotbollsstrumpor... Mmmmm...

Googlade lite här och tror det är Fifa 10 för PlayStation3. Hade jag haft
en spelnörd till bror så skulle jag rekommenderat honom detta spel...

Vänta här nu, jag HAR ju en spelnörd till bror som äääälskar fotboll &
bisarra små gubbar på underliga platser... :)

Kommentarer
Postat av: Liten Gubbe

Ah...tackar för länkningen, igen! Ser störtskönt ut i soffan, vem sa att "TV-spel"(som min generation alltid kommer att kalla det...) är farligt...?

Tjipp o kram till er alla!

2009-08-14 @ 23:42:44
URL: http://litengubbe.blogspot.com/
Postat av: Jess

Fina bilder och fina barn! =)

2009-08-15 @ 09:09:10
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0