Hos Anne




Min vän Anne är en riktig fixare, som kan det mesta & dessutom
har det där lilla extra piffiga i sig! Hennes hem & trädgård är precis lika
elegant, snyggt & genomtänkt som hon :D Hennes matlagning likaså!

Idag visade det sig att hon kan ta himla snygga foton också, dessa kom
på mailen. Nya trappan & ursnygga krukan och uppfarten med krypande
timjan, bambu och massa läckra växter i härliga färger. Synd att jag inte
har lite "innan"foton!



Nu blir hon säkert lite generad, men det är sant!
Hon är grymt bra på allt!

Anne har ett underbart porträtt på sig som jag älskar av
Erling Johansson.



Han har fångat Anne jättebra! De har en tavla på karln
i huset som baby också, den är mer rolig/söt än elegant ;p

Jag är så glad att jag fått en vän som dig!♥

Kommentarer
Postat av: Angelina

Anne

Va bra det blev med plattorna där du satt dem..

Hm jag hann inte göra några egna och nu känns det för sent ....nu är det dax att röja upp efter ett långt sommarlov och styla lite inomhus.

Kram på er..

2009-08-25 @ 13:10:09
URL: http://lyckostenen.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Ååå en sån där människa med gröna fingrar, jag avgudar alla sånna :)

2009-08-25 @ 13:35:10
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Jess

Gillar tavlan! Härligt med goda vänner!

2009-08-25 @ 18:13:28
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Caroline

Åh...! Tavlan på Anne var ju på pricken lik! Så fin! Och vilken tjusig kruka sedan! Bara en massa bli-glad-färger! Passar verkligen till Annes personlighet!



Hälsa så gott från mig! (Varning för utropsteckenmissbruk!!!)

2009-09-01 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0