Kärlek



♥ Jag vet inte längre vem jag vore utan dig.
Livet innan dig verkar så förunderligt avlägset, främmande och tomt.

Du är solen i mitt liv och jag är så obeskrivligt stolt och lycklig att få
vara Din mamma! För Ett år sedan låg jag och lyssnade på vågljud 
med en värmedyna runt magen och fnissade åt din pappa som ringde
BB för att förbereda dem på vår ev ankomst och sa;
-Det är ju lååångt kvar. Fyra timmar senare var jag inte längre så kaxig.
Sex timmar senare låg du PÅ min mage.

Det bästa jag någonsin varit med om. Tänk att Du kom till oss ♥
Tack för att jag får vara Din mamma!

Jag älskar dig min vackra Dotter!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du skriver, blir så rörd...

2009-12-02 @ 22:15:47
Postat av: På vår udde!

Hoppsan! Det var från mig!

2009-12-02 @ 22:16:59
URL: http://trivsamthem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0