Darn good reason...


Förutom att min kamera duger bäst för close ups så finns det en sanning
bakom varje snygg närbildbild som jag hellre "inte får med" på bild :D

HÄR är sanningen
!!!

En oändlig röra av prylar! Leksaker, tidningar, burkar, pool (?!), disk & så vidare!
Hellre än att städa J Ä M T så kör jag med mentalt  macro-objektiv.

Sen är det enorm skillnad på stökigt & smutsigt eller rörigt & lortigt!
Vi har stökigt & rörigt, inte smutsigt & lortigt...
Det blir rörigt fort när man bor fyra i en lägenhet, fördelen är att det
går nästan lika fort att röja upp!

TREVLIG HELG PÅ ER & PASSA PÅ Å MYYYYYS!
Ta på det mentala macro-objektivet och strunta i vidvinkeln ;p

Kommentarer
Postat av: Angelina

Skönt att se fler ha stökigt hos oss är det kaos eftersom vi renoverar tvättstugan från vattenläcka

men snart är jag klar,har kaklat och fogat och håller just nu på att bygga en Ernst duschvägg som jag uppfunnit i hans anda.....du ska få se den är supersmart

Vi ses nästa vecka

kram A

2009-07-24 @ 13:57:48
URL: http://lyckostenen.blogg.se/
Postat av: Jess

Sådär är det väl hos de flesta barnfamiljer antar jag men jag har så svårt att bara låta det vara, går och plockar hela tiden...

Du har helt rätt hellre stökigt och rörigt än smutsigt och lortigt, STOR skillnad.

Fast jag tycker det ser fint ut!!

2009-07-24 @ 17:18:24
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Det där mentala macro-objektet är skitbra. Har på mig det nästan jämt! Vi har rörigt mest hela tiden. Det brukar typ vara prydligt i en halvtimma efter att vi har städat/plockat undan men sen åkar alla grejjer och mojjer fram igen.



Stor kram på er :)

2009-07-25 @ 22:38:00
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0