För regniga dagar...

   



En av de coolaste, mest avslappnade låtar jag hört.
Otroligt soft en regning eftermiddag i bilen, en solig också för den delen!

I baksätet lekte sambon med kameran...
   
Skrattade högt när jag läste "Nu är min mjuk", så dålig humor har jag ibland
(när jag är trött). (Vilket jag varit senaste halvåret så jag är väääldigt lättroad
nu för tiden ;p Hon som orsakar min trötthet botar sin egen genom att sova sig igenom bilfärden! Lilla tappra, duktiga, underbara och smultronsöta Prinsessan!) 

   

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken skön låt. Den måste jag komma ihåg när barnen skriker för mycket...och vilken gullig liten flicka som sover sött.



Tack för din kommentar och ha en bra dag//Maria

2009-06-16 @ 09:34:09
URL: http://petrifiedinpink.blogspot.com
Postat av: hemmabloggaren

Ååå va gosigt det ser ut där i barnstolen. Tror inte att vuxna sover så där skönt någonsin, jäääsp.

2009-06-16 @ 19:25:49
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0